Tuesday 12 April 2011

9 minit..

aku ada 9 minit sahaja utk menulis di ruangan yg aku paling suka ni
sbb sekarang jam menghampiri waktu pejabat ..pukul 9 pagi...
sememangnya MENULIS adalah  TERAPI MINDA...buat aku..

waktu2 yang berlalu byk aku habiskan dgn kerja, kerja, kerja dan kerja...
dateline, dateline dan dateline....kadang2..rasa bosan, bosan, bosan....

waktu hujung minggu sabtu + ahad dihabiskan...bersama keluarga..
dan kdg2..kena jadi org Nepal..sbb weekend kena dtg ofis nk siapkan keje..
alahai...itu namanya tanggungjawap...kann???


rindu lah saat2 berada di hutan...hiking, jungle tracking, camping....
bau-bauan hutan dan pokok-pokok, deruan air sungai mengalir,
mandi sungai,,mandi sungai sambil baring2 atas batu..dan air sungai mengalir dicelah2 telinga, mata, muka....huhuhuhu..


agaknya jika aku dilahirkan jadi orang asli adakah aku akan  menghargai hutan seperti sekarang???..

No comments:

Post a Comment