Thursday 13 October 2011

ada perkara yg tidak dapat diluahkan dengan kata-kata..

baru2 ni ada terpegang lah satu buku..ni kat umah ..
masa nk tido mlm..
tapi mmg dh lama membelinya..tahun 1993..uhuhuh
rasa macm wahh!! insafllah kejap..kenapa thn 2011..
baru aku nk bukk buku nih..ya ALLAH..
ada ilmu yg berharga rupa-rupanya..
selama ni ilmu ni  terpendam begitu sahaja..

yelah..kita ni manusia yg lemah...hina dina didepan Allah..
ada para sahabat yang badan dia menggeletar bila waktu menunaikan solat..
sebb rasa takut yg amat sgt dgn ALLAH swt.
kalu nk dibandingkan dgn kita ni..Ya ALLAH...
jauh panggang..dari api..

kita ni..dh la solat selalu lewat..lps tuh..buat mcm burung belatuk jee...
astagfirullahulazimm...

Ya ALLAH..ampunilah dosa2 ku...
tingkatkan iman ku..dari hari kehari..
jadikanlah aku wanita solehah..
jadikan lah aku ahli syurga..
berilah aku ketenangan hati yang hakiki.
jauhkan aku dari riak dan takbur..

Semoga kau terima solat2 ku ini...
ya.. ALLAH











No comments:

Post a Comment